Jag erkänner, fiske pågår

Jag erkänner.

Jag fiskar läsare hos en del bloggare här, för att folk skall få upp ögonen för det skit man ställs inför ibland i livet. Just nu tänker jag bara på hur lång tid detta skall pågå, hur mycket energi man måste lägga mer för att P skall få en rättvis och trygg vardag, även hos sin mamma. Det STÖR mig att hon som förälder, inte prioriterar vad som är bäst för sina barn utan bara ser till sitt egna. jag kan inte förstå och vägrar acceptera en sån här.

P mår verkligen inte bra av det som händer, oavsett hur mycket tid detta kommer ta, så är tiden så mycket mer i hans ögon, hela hans framtida liv kommer speglas av den här "erfarenheten", jag hoppas i mitt inre, så mycket jag bara kan, att det gör honom till en ännu bättre kille, som lär sig att förstå gränsen mellan vad som är rätt och fel...

Undrar vad som krävs för att få egen vårdan, räcker det här materialet?

 

bild stulen på internet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0