Du är inte värd ett skit

Tack vare dig så känner sig P ledsen och sviken. Jag hoppas du en dag inser ditt eget bästa och aldrig mer sätter din fot i närheten av P.  Jag vill inte ens tänka tanken på vad jag skulle göra med dig om du så bara tänkte tanken att göra P illa...

Igår åkte P hem till sin mamma för att vara där några dagar.. det blev inte någon jättediskussion, men hon hade iaf lyssnat på vad P hade att säga och hon agerade därefter.. men inte genom att se till att S skulle hålla sig borta, utan genom att låta P åka hem till oss på fredag igen. Jag har inget emot det såklart, men jag hade hellre sett att hon agerat annorlunda, fine, hon lyssnar på P och kommer inte låta S träffa P tillsvidare, men jag hade hellre sett att hon lyssnat på ett annat öra och kickat bort S för att ge barnen en trygg vardag. P var ledsen igårkväll över allt som hänt, man vill fan inte att ens barn ska behöva utsättas för det här, inte på några villkor. Nu handlar det bara om att fortsätta kämpa för att P ska få sin väl värda vardag...

20091022; P åker till sin mormor och morfar istället, hur länge ska denna skit pågå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0